Ieguvumi, ja vadlīnijas ir atbilstošas vajadzībām:
- pakalpojumu pārvaldības dalībniekiem ir pieejamas vadlīnijas, kas palīdz pilnvērtīgi un vienveidīgi īstenot pakalpojumu pārvaldību, tostarp:
- palīdz novērtēt esošo stāvokli saistībā ar pakalpojumu pārvaldību un izveidot pilnveides plānus
- palīdz veikt pakalpojumu pārvaldības uzdevums
- palīdz īstenot pakalpojumu izveides, sniegšanas un pilnveides nosacījumus
- palīdz nodrošināt pakalpojumiem un pakalpojumu pārvaldībai nepieciešamās spējas un resursus
Apdraudējumi, ja vadlīnijas nav atbilstošas vajadzībām:
- pakalpojumu pārvaldības dalībniekiem nav skaidrs kā īstenot pakalpojumu pārvaldību, kā rezultātā pakalpojumu pārvaldība var netikt veikta, vai arī var tikt veikta nepilnīgi, nerezultatīvi vai neefektīvi, nesasniedzot pakalpojumu pārvaldības mērķi: "Apmierināti pakalpojumu saņēmēji”
Visiem pakalpojumu pārvaldībā iesaistītajiem pakalpojumu pārvaldības dalībniekiem ir pieejamas vadlīnijas un metodiskie materiāli vienotai pakalpojumu pārvaldības īstenošanai:
- S5-1 Valstī vienotas, vispārējas, ar pakalpojumu pārvaldību saistītas vadlīnijas
- S5-2 Nozarē vienotas, specializētas, ar pakalpojumu pārvaldību saistītas vadlīnijas
- S5-3 Pašvaldībā vienotas, specializētas, ar pakalpojumu pārvaldību saistītas vadlīnijas
- S5-4 Iestādē vienotas, specializētas, ar pakalpojumu pārvaldību saistītas vadlīnijas