Ieguvumi, ja vadlīnijas ir atbilstošas vajadzībām:

Apdraudējumi, ja vadlīnijas nav atbilstošas vajadzībām:

  • pakalpojumu pārvaldības dalībniekiem nav skaidrs kā īstenot pakalpojumu pārvaldību, kā rezultātā pakalpojumu pārvaldība var netikt veikta, vai arī var tikt veikta nepilnīgi, nerezultatīvi vai neefektīvi, nesasniedzot pakalpojumu pārvaldības mērķi: "Apmierināti pakalpojumu saņēmēji”
     

Visiem pakalpojumu pārvaldībā iesaistītajiem pakalpojumu pārvaldības dalībniekiem ir pieejamas vadlīnijas un metodiskie materiāli vienotai pakalpojumu pārvaldības īstenošanai:

Pakalpojumu pārvaldības dalībniekiem ir pieejamas pakalpojumu vides pilnveides īstenošanai nepieciešamās vadlīnijas:

1. "Vadlīnijas pakalpojumu pārvaldības novērtēšanai un pilnveides plānu izveidei", kas ietver:

  • vadlīnijas pakalpojumiem un pakalpojumu pārvaldībai nepieciešamā nodrošinājuma (spēju un resursu) pilnveides plānošanai:
    • pakalpojumiem un pakalpojumu pārvaldībai nepieciešamā nodrošinājuma atbilstības novērtēšanai (tostarp pakalpojumu pārvaldības organizatoriskās struktūras optimizēšanai un pakalpojumu pārvaldības lomu noteikšanai)
    • pakalpojumiem un pakalpojumu pārvaldībai nepieciešamā nodrošinājuma pilnveides plāna izveidei
  • vadlīnijas pakalpojumu pārvaldības uzdevumu veikšanas pilnveides plānošanai:
    • pakalpojumu pārvaldības uzdevumu veikšanas novērtēšanai
    • pakalpojumu pārvaldības uzdevumu veikšanas pilnveides plāna izveidei
  • vadlīnijas pakalpojumu pilnveides plānošanai:
    • iestādes "pakalpojumu portfolio" novērtēšanai
    • iestādes "pakalpojumu portfolio" pilnveides plāna izveidei
    • pakalpojumu atbilstības pakalpojumu izveides, sniegšanas un pilnveides nosacījumiem novērtēšanai
    • pakalpojumu atbilstības pakalpojumu izveides, sniegšanas un pilnveides nosacījumiem pilnveides plāna izveidei

2. "Vadlīnijas pakalpojumu pārvaldības uzdevumu veikšanai", visiem galvenajiem pakalpojumu pārvaldības uzdevumiem, tostarp:

  • vadlīnijas pakalpojumu jaunu pakalpojumu veidošanai un esošo pakalpojumu pilnveidei
  • vadlīnijas pakalpojumu aprakstīšanai
  • vadlīnijas pakalpojumu attīstības plānu izveidei un aktualizēšanai

3. "Vadlīnijas pakalpojumu izveides, sniegšanas un pilnveides nosacījumu īstenošanai", tostarp:

  • pakalpojumu atbilstības nodrošināšanai pakalpojumu izveides, sniegšanas un pilnveides nosacījumiem

4. "Vadlīnijas pakalpojumiem un pakalpojumu pārvaldībai nepieciešamo spēju un resursu nodrošināšanai", tostarp:

  • vadlīnijas spēju nodrošināšanai
  • vadlīnijas resursu nodrošināšanai

Pakalpojumu pārvaldības dalībniekiem ir pieejamas pakalpojumu vides pilnveides īstenošanai nepieciešamās vadlīnijas (ko, ja nepieciešams, izstrādā "Pakalpojumu pārvaldības nozares vadošā iestāde"):

  • nozares "Vadlīnijas pakalpojumu pārvaldības uzdevumu veikšanai"
  • nozares "Vadlīnijas pakalpojumu izveides, sniegšanas un pilnveides nosacījumu īstenošanai"
  • nozares "Vadlīnijas pakalpojumiem un pakalpojumu pārvaldībai nepieciešamo spēju un resursu nodrošināšanai"

Pakalpojumu pārvaldības dalībniekiem ir pieejamas pakalpojumu vides pilnveides īstenošanai nepieciešamās vadlīnijas (ko, ja nepieciešams, izstrādā "Pakalpojumu pārvaldības pašvaldības vadošā iestāde"):

  • pašvaldības "Vadlīnijas pakalpojumu pārvaldības uzdevumu veikšanai"
  • pašvaldības "Vadlīnijas pakalpojumu izveides, sniegšanas un pilnveides nosacījumu īstenošanai"
  • pašvaldības "Vadlīnijas pakalpojumiem un pakalpojumu pārvaldībai nepieciešamo spēju un resursu nodrošināšanai"

Pakalpojumu pārvaldības dalībniekiem ir pieejamas pakalpojumu vides pilnveides īstenošanai nepieciešamās vadlīnijas (ko, ja nepieciešams, izstrādā iestāde – "Iestādes pakalpojumu kopuma saimnieks" vai "Iestādes resursu kopuma saimnieks"):

  • iestādes "Vadlīnijas pakalpojumu pārvaldības uzdevumu veikšanai"
  • iestādes "Vadlīnijas pakalpojumu izveides, sniegšanas un pilnveides nosacījumu īstenošanai"
  • iestādes "Vadlīnijas pakalpojumiem un pakalpojumu pārvaldībai nepieciešamo spēju un resursu nodrošināšanai"