____________________________________________________________________________________
Informāciju par pakalpojumiem, ko piedāvā VPVKAC uzzini raidījumā Kā labāk dzīvot.
Šobrīd iedzīvotāji pakalpojumus var patstāvīgi saņemt elektroniski. Savukārt VPVKAC var patstāvīgi pieteikt vai ar VPVKAC darbinieka palīdzību visus valsts pārvaldes portālā https://www.latvija.lv pieejamos e-pakalpojumus, kā arī atsevišķus pakalpojumus uz vietas VPVKAC pieteikt papīra formā. Arī turpmāk pakalpojumu pieteikšanai pamatā jānorit elektroniski, ar VPVKAC atbalstu pakalpojumu saņemšanā un, pielietojot tehnoloģisko atbalstu, ar iestādes speciālista palīdzību.
VPVKAC sniegtie pakalpojumi ir šādi:
- Brīvpieejas internets, klientam paredzēta datorizēta darbavieta. Iekļauj VPVKAC darba laikā iedzīvotājam brīvi un bez maksas pieejamu darba vietu, kas tehniski aprīkota ar datoru, interneta pieslēgumu, ir nodrošināta iespēja kopēt, drukāt un skenēt neliela apjoma dokumentāciju, kas attiecināma uz valsts pārvaldes pakalpojumiem. Ir pieejams arī brīvpieejas internets darbam ar personālo datoru.
- Informēšana par pieprasītākajiem valsts pārvaldes iestāžu pakalpojumiem.
- Attālināta, individuāla video konsultācija ar VSAA, VID, VZD un Veselības inspekcijas speciālistiem.
- Palīdzība e-rīku lietošanā.
- Palīdzība valsts pārvaldes pakalpojumu portālā https://www.latvija.lv pieejamo e-pakalpojumu pieteikšanā.
- Pieprasītāko pakalpojumu pieteikumu pieņemšana un iesniegšana iestādē pēc klienta pilnvarojuma.
- Atsevišķu pieteikumu pieņemšana iestādes vietā.
- Atbalsts Ukrainas civiliedzīvotājiem pakalpojumu pieteikšanā.
- Apmācība darbā ar datoru, internetu, valsts pārvaldes pakalpojumu portālu https://www.latvija.lv.