- 10.12.2024. Seminārs par e-rēķinu apriti e-adresē
- 28.11.2024. Pieredzes apmaiņas seminārs valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru speciālistiem.
- Programma;
- Semināra ieraksts:
- Foto galerija.
- Diskusija VPVKAC / KAC vadītājiem un speciālistiem pieredzes apmaiņai. Tēma: klientu apkalpošanas vadlīnijas.
- 28.07.2022. Seminārs par Ukrainas civiliedzīvotāju pagaidu aizsardzības statusa anulēšanas iesnieguma pieņemšanu
- 28.06.2022. Seminārs par personu apliecinošu dokumentu saņemšanas kārtību
- 13.04.2022. Seminārs ar PMLP. Ziņu iekļaušana un aktualizēšana Fizisko personu reģistra informācijas sistēmā
- 24.03.2022. Seminārs par PMLP e-pakalpojumu pieteikšanas atbalstu: vīzas, uzturēšanās atļaujas, reģistrēšana FPRIS.
- Semināra ieraksts;
- Jautājumu un atbilžu sesija par PMLP UA civiliedzīvotāju pakalpojumiem (video ieraksts);
- Lietotāju apmācības – ziņu iekļaušana un aktualizēšana Fizisko personu reģistra informācijas sistēmu (FPRIS) Ukrainas civiliedzīvotāju reģistrācija Fizisko personu reģistrā;
- Teritoriālo struktūrvienību adreses (VPVKAC nodaļu adreses);
- Ukrainas civiliedzīvotājiem: atbalsts e-pakalpojuma “Vīzas pieteikums” pieteikšanai;
- Ukrainas civiliedzīvotājiem: atbalsts e-pakalpojuma “Anketas iesniegšanas uzturēšanās atļaujas pieprasīšanai” pieteikšanai;
- Paraugs: Anketa uzturēšanās atļaujas pieprasīšanai
- Anketa ziņu iekļaušanai Fizisko personu reģistrā;
- Anketa ziņu iekļaušanai Fizisko personu reģistrā (ukraiņu valodā);
- Paraugs: Latvijas Republikas ilgtermiņa vīzas pieteikuma anketa
- Transliterācijas tabula. Citvalodu burtu vienotā latīņalfabētiskā transliterācija
- Nacionālā vīzu informācijas sistēma.
- Ukrainas civiliedzīvotāju dokumentu pieņemšana (PMLP)
- Seminārs par valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīkla attīstību, Olaine, 02.02.2022.
- Seminārs 10.-11.12.2020.
- Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru zvanu centra darbības kvalitātes novērtēšanas metodika
- Metodiskie ieteikumi "Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru klientu apkalpošanas noteikumu izstrāde"
- Metodiskie ieteikumi “Minimālās prasības klientu apmierinātības mērīšanā”
- Metodiskie norādījumi pārbaudes veikšanai un uzraudzībai pār pašvaldību pārskatu par piešķirtās valsts budžeta dotācijas izlietojumu un dotācijas līdzekļu atlikuma novirzīšanu
- Pētījumu centra SKDS veiktās aptaujas
- Pasākumu plāns Valsts pārvaldes institūciju klientu klātienes apkalpošanas struktūru optimizācijai
- Vienota publisko pakalpojumu palīdzības dienesta izveides potenciāla izvērtējums
- Pasākumu plāns klientu apkalpošanas plūsmas novirzīšanai uz izmaksu ziņā efektīviem kanāliem
Publicēts: 05.08.2020.
Atjaunināts: 11.12.2024.
Atjaunināts: 11.12.2024.