Ieguvumi, ja informācija atbilst vajadzībām:
- nepieciešamās informācijas pieejamība nosaka veiksmīgu pakalpojumu pārvaldības rezultātu, tostarp veiksmīgu:
Apdraudējumi, ja informācija neatbilst vajadzībām:
- pakalpojumu pārvaldībai nepieciešamās informācijas trūkums neļaus pilnvērtīgi pārvaldīt (tostarp sniegt) pakalpojumus, tostarp:
- pieņemt faktos balstītus lēmumus par pakalpojumu pilnveidi un attīstību
- veikt izmaiņas, lai nodrošinātu pakalpojumu atbilstību vajadzībām, nodrošinātu pakalpojumu rezultativitāti un efektivitāti
Pilnvērtīgas un visaptverošas pakalpojumu pārvaldības īstenošanai, ir nepieciešams visos pakalpojumu pārvaldības mērogos, līmeņos un pakalpojumu pārvaldības posmos izmantot atbilstošu informāciju, tostarp:
- vispārēju pakalpojumu pārvaldībai nepieciešamu informāciju
- informāciju pakalpojumu pārvaldības uzdevumu veikšanai
- informāciju pakalpojumu izveides, sniegšanas un pilnveides nosacījumu īstenošanai
- informāciju pakalpojumu un pakalpojumu pārvaldībai nepieciešamo spēju un resursu nodrošināšanai
Ieguvumi, ja informācija atbilst vajadzībām:
- nepieciešamās informācijas pieejamība nosaka veiksmīgu pakalpojumu pārvaldības rezultātu, tostarp veiksmīgu:
Apdraudējumi, ja informācija neatbilst vajadzībām:
- pakalpojumu pārvaldībai nepieciešamās informācijas trūkums neļaus pilnvērtīgi pārvaldīt (tostarp sniegt) pakalpojumus, tostarp:
- pieņemt faktos balstītus lēmumus par pakalpojumu pilnveidi un attīstību
- veikt izmaiņas, lai nodrošinātu pakalpojumu atbilstību vajadzībām, nodrošinātu pakalpojumu rezultativitāti un efektivitāti
Katrā no pakalpojumu pārvaldības mērogiem, līmeņiem un pakalpojumu pārvaldības posmiem ir nepieciešama atšķirīga veida informācija
Ieguvumi, ja informācija atbilst vajadzībām:
- katrai pakalpojumu pārvaldības lomai nepieciešamās informācijas pieejamība nosaka veiksmīgu pakalpojumu pārvaldības rezultātu, tostarp veiksmīgu:
Apdraudējumi, ja informācija neatbilst vajadzībām:
- pakalpojumu pārvaldībai nepieciešamās informācijas trūkums neļaus pilnvērtīgi pārvaldīt (tostarp sniegt un saņemt) pakalpojumus, tostarp:
- pieņemt faktos balstītus lēmumus par pakalpojumu pilnveidi un attīstību
- veikt izmaiņas gan pakalpojumiem, gan tiem nepieciešamajiem resursiem, lai nodrošinātu pakalpojumu atbilstību vajadzībām, nodrošinātu pakalpojumu rezultativitāti un efektivitāti
- nodrošināt ikdienā pakalpojumu sniegšanu un citas pakalpojumu pārvaldības aktivitātes
Pakalpojumu pārvaldībai (tostarp pakalpojumu sniegšanai un saņemšanai) nepieciešamās konkrētās informācijas veidu, saturu, apjomu un iegūšanas veidu katrā no pakalpojumu pārvaldības līmeņiem un mērogiem nosaka tiem atbilstošo pakalpojumu pārvaldības lomu pārstāvji:
- politikas līmenī:
- valsts mērogā – "Pakalpojumu pārvaldības valsts vadošā iestāde"
- nozares mērogā – "Pakalpojumu pārvaldības nozares vadošā iestāde"
- pašvaldības mērogā – "Pakalpojumu pārvaldības pašvaldības vadošā iestāde"
- iestādes mērogā – "Iestādes pakalpojumu kopuma saimnieks" un "Iestādes resursu kopuma saimnieks"
- pamatdarbības līmenī:
- iestādes mērogā – "Iestādes pakalpojumu kopuma saimnieks"
- pakalpojuma mērogā – "Pakalpojuma saimnieks", "Pakalpojuma sniedzējs" un "Pakalpojuma saņēmējs"
- nodrošinājuma līmenī
- iestādes mērogā – "Iestādes resursu kopuma saimnieks"
- resursa mērogā – "Resursa saimnieks" un "Resursa lietotājs"