Tukuma novadā atklāti četri jauni valsts un pašvaldības vienotie klientu apkalpošanas centri (VPVKAC) - Cēres, Degoles, Zantes un Džūkstes pagastos. Tādējādi Latvijas iedzīvotājiem šobrīd ir pieejami jau 215 klientu apkalpošanas centri, kur vienuviet iespējams pieteikt 13 valsts iestāžu pakalpojumus (sociālos, uzņēmējdarbības, būvniecības, un daudzus citus), kā arī pašvaldības pakalpojumus klātienē, telefoniski un elektroniski.
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministre Inga Bērziņa piedalījās Džūkstes klientu apkalpošanas centra atklāšanā. Uzrunājot jaunā centra darbiniekus, ministre uzsvēra: “Vienotajos klientu centros jebkurš no mums var saņemt atbalstu un nepieciešamo informāciju e-pakalpojumu lietošanā arī klātienē – šāds atbalsts ir būtisks valsts pārvaldes saskares punkts ar iedzīvotājiem. Esmu gandarīta, ka Tukuma novadā šonedēļ ir atklāti četri jauni šādi centri, kas valsts un pašvaldību pakalpojumus padara pieejamākus ikvienam.”
Jauno VPVKAC adreses un kontaktinformācija Tukuma novadā:
Cēre, “Silavas”, Cēres pagasts.
Darba laiks: pirmdiena 08.00 – 18.00; otrdiena, trešdiena, ceturtdiena 08.00 – 17.00; piektdiena 08.00 – 16.00.
Klientu centra kontakti: cere@pakalpojumucentri.lv;tel. 66954998.
Vienība, “Irbes”, Degoles pagasts.
Darba laiks: pirmdiena, otrdiena, trešdiena, ceturtdiena, piektdiena 08.00 – 12.00.
Klientu centra kontakti: degole@pakalpojumucentri.lv; tel. 64212013.
Zante, Skolas iela 8, Zantes pagasts.
Darba laiks: pirmdiena 08.00 – 18.00; otrdiena, trešdiena, ceturtdiena 08.00 – 17.00; piektdiena 08.00 – 16.00.
Klientu centra kontakti: zante@pakalpojumucentri.lv; tel. 64212018.
Džūkste, “Biedrību nams”, Džūkstes pagasts.
Darba laiks: pirmdiena 08.00 – 18.00; otrdiena, trešdiena, ceturtdiena 08.00 – 16.30; piektdiena 08.00 – 15.00.
Klientu centra kontakti: dzukste@pakalpojumucentri.lv; 64212014.
VPVKAC ir lielākais klientu apkalpošanas tīkls valstī. Tajā var patstāvīgi vai ar darbinieka palīdzību elektroniskā veidā pieteikt būtiskākos valsts un pašvaldību pakalpojumus, saņemt atbalstu eParaksta un oficiālās e-adreses izmantošanā, kā arī saņemt citas konsultācijas. VPVKAC ir nozīmīgs atbalsta punkts arī tiem iedzīvotājiem, kuriem nepieciešama palīdzība digitālo pakalpojumu pieteikšanai un saņemšanai portālā Latvija.gov.lv, tostarp, konsultācijas atbilstošākā valsts pakalpojuma izvēlei.
Ministrija sadarbībā ar pašvaldībām turpina pilnveidot valsts pārvaldes pakalpojumu sniegšanas sistēmu, lai iedzīvotāji valsts pakalpojumus attālināti varētu saņemt tikpat ērti kā klātienē.
Vairāk informācijas par valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīklu.