Preses relīze

Eiropas Komisija (EK) 2022. gada 15. martā uzsākusi kampaņu, kuras mērķis ir veicināt Eiropas Savienības (ES) ekomarķējuma ieviešanu tūrisma uzņēmumos un vienlaikus veicināt informētību patērētāju vidū par pasākuma īstenošanu.

Aicinām iepazīties ar kampaņai veltīto tīmekļa vietni, kurā sniegta informācija par ES ekomarķējumu, kā arī pieejami raksti, videomateriāli un kampaņai veltītais pasākumu kalendārs ar datumiem, kuros ieinteresētās personas tiek aicinātas sadarboties.

Šo kampaņu paredzēts īstenot  gan visas Eiropas līmenī, gan ar mērķtiecīgiem pasākumiem astoņās dalībvalstīs (Austrijā, Somijā, Francijā, Grieķijā, Vācijā, Itālijā, Portugālē un Spānijā).

Informējam, ka visas tūrisma nozares ieinteresētās personas, kuras ir pievienojušās ES ekomarķējuma sistēmai vai ieinteresētas veicināt tās atpazīstamību, var piedalīties attiecīgajās EK iniciatīvās. Ieinteresētās personas ir aicinātas līdz 2022. gada maija beigām aizpildīt Aptauju, kuras mērķis ir apkopot ieinteresēto personu saistības tūrisma pārejas ceļā.

Apņemoties samazināt oglekļa pēdas nospiedumu un pievienojoties ES ekomarķējuma sistēmai vai veicinot tās atpazīstamību, uzņēmumi vai citas ieinteresētās personas, piemēram, mazumtirgotāji, var pievienoties ilgtspējīga patēriņa solījumam (vadlīnijas pieejamas  šeit: https://ec.europa.eu/info/sites/default/files/pledge_application_guidelines.pdf).