Šodien, 2022.gada 21.decembrī, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija atklāj jaunu Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) Ropažu novadā, Garkalnes pagasta teritoriālās pārvaldes ēkā. Klientu apkalpošanas centrā ir gaidīti kā Garkalnes, tā arī citu pašvaldību iedzīvotāji, kas vēlas saņemt klātienes atbalstu pakalpojumu noformēšanā un saņemšanā.
VPVKAC var patstāvīgi vai ar VPVKAC darbinieka palīdzību pieteikt visus valsts pārvaldes portālā https://www.latvija.lv pieejamos e-pakalpojumus, kā arī atsevišķus pakalpojumus uz vietas VPVKAC pieteikt papīra formā. Centrs ir būtisks atbalsta punkts tiem iedzīvotājiem, kuriem būtu nepieciešams atbalsts digitālo pakalpojumu saņemšanai piesakot pakalpojumus portālā latvija.lv, kā arī saņemt rekomendācijas atbilstošo valsts pakalpojumu izvēlei.
Šis ir jau 141. klientu apkalpošanas centrs, kur Latvijas iedzīvotāji vienkopus varēs saņemt 13 valsts iestāžu pakalpojumus (sociālos, uzņēmējdarbības, būvniecības, vides un daudzus citus) e-pakalpojumus un pašvaldības pakalpojumus gan klātienē, gan telefoniski un elektroniskajā sarakstē.
Apmeklētāji ir aicināt uz klientu apkalpošanas centru Garkalnes pagasta teritoriālās pārvaldes ēkā, Brīvības gatvē 455, Rīga, LV-1024. Centrs būs atvērts pirmdienās no plkst. 9.00-19.00; otrdien un trešdien no plkst. 8.30 līdz plkst. 17.00; ceturtdien – plkst. 8.30-18.00 un piektdien – plkst. 8.30-15.00.
VPVKAC tīkls nodrošinās valsts pakalpojumu klientiem “vienas pieturas” principu, saņemot dažāda veida informāciju un palīdzību dažādu valsts un pašvaldības pakalpojumu pieteikšanai un saņemšanai. Tuvākajos gados ir plānots ievērojami paplašināt teritoriālo VPVKAC pieejamību , tādējādi uzlabojot pakalpojumu pieejamību iedzīvotājiem un to darbības efektivitāti. Plānots arī paplašināt VPVKAC pakalpojumu grozu – šobrīd VPVKAC apkalpo 13 iestādes, atbalstot 97 pakalpojumu pieteikšanu.