Preses relīze VPVKAC

Šodien, 4.martā, jaunu valsts un pašvaldības vienotos klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) atklāj Subatē, Augšdaugavas novada pašvaldībā. Tādējādi Latvijas iedzīvotājiem šobrīd ir pieejami jau 211 klientu apkalpošanas centri, kur vienuviet iespējams pieteikt 13 valsts iestāžu pakalpojumus (sociālos, uzņēmējdarbības, būvniecības, un daudzus citus), kā arī pašvaldības pakalpojumus klātienē, telefoniski un elektroniski.

Subates pagasta jaunais VPVKAC atrodas Tirgus laukumā 18, Subates pagastā. VPVKAC darba laiks pirmdienās ir plkst. 08:00 – 12:00; 12:30 – 18:00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās plkst. 08:00 – 12:00; 12:30 – 16:30; un piektdienās 08:00 – 12:00; 12:30 – 15:30. Sazināties ar klientu apkalpošanas centru iespējams pa e-pastu: subate@pakalpojumucentri.lv vai tālr. 66954982.

VPVKAC ir lielākais klientu apkalpošanas tīkls valstī. Tajā var patstāvīgi vai ar darbinieka palīdzību elektroniskā veidā pieteikt būtiskākos valsts un pašvaldību pakalpojumus, saņemt atbalstu eParaksta un oficiālās e-adreses izmantošanā, kā arī saņemt citas konsultācijas.

VPVKAC ir nozīmīgs atbalsta punkts arī tiem iedzīvotājiem, kuriem nepieciešama palīdzība digitālo pakalpojumu pieteikšanai un saņemšanai portālā Latvija.gov.lv, tostarp, konsultācijas atbilstošākā valsts pakalpojuma izvēlei.

Ministrija sadarbībā ar pašvaldībām turpina pilnveidot valsts pārvaldes pakalpojumu sniegšanas sistēmu, lai iedzīvotāji valsts pakalpojumus attālināti varētu saņemt tikpat ērti kā klātienē.

Vairāk informācijas par valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīklu.