19.oktobrī Dagdā, Alejas ielā 4, svinīgi tika atklāts Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC).
Klientu apkalpošanas speciālists iedzīvotājus apkalpoja jau no 1.oktobra, jo centra telpās vēl notika remontdarbi. Jaunās klientu apkalpošanas centra telpas ir mūsdienīgi aprīkotas ar visu nepieciešamo, lai apmeklētāji varētu saņemt kvalitatīvus pakalpojumus. Telpas ir pielāgotas arī cilvēkiem ar kustību traucējumiem – ir pielāgota iekļūšana ēkā, tāpat arī publiski pieejamā datora galda augstums ir regulējams, lai ikvienam būtu ērti.
VPVKAC ir iespējams saņemt Lauku atbalsta dienesta, Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Uzņēmuma reģistra, Nodarbinātības valsts aģentūras, Valsts zemes dienesta, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes un Valsts darba inspekcijas pakalpojumus.
Iedzīvotājus apkalpos klientu apkalpošanas speciālists Aļona Matvejeva, kas, pēc VARAM organizētājām apmacībām, varēs kvalitatīvi sniegt atbildes uz jautājumiem, pieņems iesniegumus un sniegs konsultācijas par iestāžu pakalpojumiem un e-pakalpojumiem. Tāpat arī VPVKAC varēs iesniegt pašvaldībai adresētus iesniegumus.
VPVKAC strādā katru darba dienu no plkst.8:15 līdz plkst.17:00, ar pusdienu pārtraukumu no plkst.12:15 līdz 13:00. Klientu apkalpošanas centra telefons 65681701 un e-pasts vpvkac@dagda.lv.
Valsts budžeta dotācija VPVKAC izveidei un uzturēšanai ir 10 569,00 EUR un pašvaldības līdzfinansējums ir 5063,00 EUR.
Informāciju sagatavoja:
Guna Malinovska
Sabiedrisko attiecību un komunikāciju nodaļas vadītāja
Dagdas novada pašvaldība