- 05.02.2015.
Ar vadmotīvu „Ātrāk, ērtāk, izdevīgāk” - darbu sāk Valsts vienotais klientu apkalpošanas centrs Rīgā
Šodien, 2015.gada 5.februārī, Rīgā svinīgi tika atklāts pirmais Valsts vienotais klientu apkalpošanas centrs (VVKAC). Turpmāk, lai saņemtu vairāku valsts iestāžu pakalpojumus, Rīgas iedzīvotājiem vairs nevajadzēs doties uz katru valsts iestādi atsevišķi. Tos, taupot savu laiku un resursus, varēs saņemt vienuviet - Valsts vienotajā klientu apkalpošanas centrā Talejas ielā 1 (Valsts ieņēmumu dienesta ēkā). VVKAC Rīgā ir pirmais no daudzajiem klientu apkalpošanas centriem, kas šogad pakāpeniski tiks izveidoti dažādās Latvijas pašvaldībās.
Lasīt vairāk.... - 02.02.2015.
Atklājot centru Rīgā, uzsāk Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru tīkla izveidi
Turpmāk vairāku valsts iestāžu pakalpojumus iedzīvotāji varēs saņemt vienuviet Valsts un pašvaldību vienotajos klientu apkalpošanas centros (VPVKAC) visā Latvijā. Pirmais centrs svinīgi tiks atklāts ceturtdien, 5. februārī Rīgā, Talejas ielā 1 (Valsts ieņēmumu dienesta ēkā).
Lasīt vairāk.... - 06.01.2015.
2015. gadā pakāpeniski uzsāks Valsts un pašvaldību vienoto klientu centru izveidi visā Latvijā
2015. gadā pakāpeniski tiks uzsākta Valsts un pašvaldību vienoto klientu centru izveide 89 novadu nozīmes un 21 reģionālās nozīmes centros, un līdz 2020.gadam arī 9 nacionālās nozīmes attīstības centros. To paredz Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (turpmāk – VARAM) sagatavotie un otrdien, 2015. gada 6.janvārī, valdībā apstiprinātie grozījumi Koncepcijā par publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidi (turpmāk – koncepcija).
Lasīt vairāk....