Vecākais eksperts |
30.11.2018 |
|
Investīciju uzraudzības departamenta Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļā (amata vieta uz noteiktu laiku līdz 30.12.2020.), pieteikšanās līdz 18.12.2018.!
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (amata vieta uz noteiktu laiku līdz 30.12.2020.)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot atzinumu par Eiropas Teritoriālās sadarbības programmu Latvijas finansējuma saņēmēju iesniegto pārskatu un pamatojošo dokumentāciju par projekta ietvaros veiktiem izdevumiem atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- veikt Latvijas finansējuma saņēmēju projekta ietvaros plānoto iepirkumu pirmspārbaudes un noslēgto iepirkumu līgumu pārbaudes;
- veikt pārbaudi Latvijas finansējuma saņēmēja projekta īstenošanas vietā, konstatējot sasniegtā rezultāta atbilstību normatīvo aktu prasībām;
- veikt Latvijas finansējuma saņēmēju projektos konstatēto neatbilstību analīzi un sagatavot pamatotu argumentāciju par konstatēto neatbilstību;
- savas kompetences ietvaros koordinēt sadarbību ar Eiropas Teritoriālo sadarbības programmu administrējošo iestāžu speciālistiem.
Sagaidām, ka Tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām;
- trīs gadu profesionālā darba pieredze Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu kontrolē vai uzraudzībā;
- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem, kas regulē Eiropas Savienības fondu, t.sk. Eiropas teritoriālās sadarbības programmu ieviešanu;
- zināšanas par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu, t.sk. Eiropas teritoriālās sadarbības programmu, ieviešanas prasībām;
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības institucionālo uzbūvi un funkcijām;
- darba pieredze publisko iepirkumu jomā;
- zināšanas un vēlama darba pieredze neatbilstību izvērtēšanā un lēmumu projektu sagatavošanā Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu ietvaros;
- zināšanas par normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā un komandējumu (darba braucienu) organizēšanas, uzskaites jomā;
- kompetences: orientācija uz klientu, plānošana un organizēšana, komunikācija, analītiskās prasmes, prasme strādāt komandā, ētiskums;
- labas angļu valodas zināšanas;
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas);
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pievienojoties Investīciju uzraudzības departamenta komandai, Tu iegūsi:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi Eiropas teritoriālās sadarbības projektu uzraudzības (kontroles) jomā;
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu;
- mēnešalgu līdz 1550 euro pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei), sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu;
- darba vietu Rīgas centrā.
Ja vēlies pieteikties, tad pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu līdz 18.12.2018. sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi “Konkurss – Investīciju uzraudzības departaments” vai pa pastu: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālrunis uzziņām 67026902.
Amata apraksts
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka jūsu: 1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi; 2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv .
|
|
Atpakaļ |