Gadījumos, kad novada pagastu un novada pilsētu pārvaldes tiks izveidotas kā novada administrācijas struktūrvienības bijušo vietējo pašvaldību amatpersonas, kuras atbildīgas par personāla lietu kārtošanu, sagatavo personāla lietu sarakstu un nodošanas - pieņemšanas aktu divos eksemplāros. Vienu saraksta eksemplāru un lietas nodod novada pašvaldības personāla nodaļai (vai citai struktūrvienībai) ar nodošanas pieņemšanas aktu. Otru personāla lietu saraksta un pieņemšanas nodošanas akta eksemplāru iekļauj apvienotās pašvaldības personāla lietu aprakstā kā arhīva lietu.

Gadījumos, kad novada pagastu un novada pilsētu pārvaldes tiks izveidotas kā iestādes, visu darbinieku personas lietas nav nepieciešams nodot novada atbildīgajai institūcijai vai atbildīgajam darbiniekam par arhīviem. Šajos gadījumos ar pieņemšanas – nodošanas aktu jānodod tikai iestādes vadītāja personas lieta un pārējo darbinieku personāla lietu saraksts.