Par ministriju
Kontakti
Aktualitātes
Vakances
Nozares politika
Normatīvie akti
Fondi un investīcijas
Valsts galvojums
Publiskais iepirkums
ES informācija
Starptautiskā sadarbība
Publikācijas un pētījumi
Sabiedrības līdzdalība
Breksits
 
Izvēlies kādu no iesvītrotām kalendāra dienām, lai redzētu šīs dienas pasākumus!
 
 
Darbības jomasE-pārvaldePiktaps_2
 
 
 
Projekts "Publiskās pārvaldes informācijas un komunikācijas tehnoloģiju arhitektūras pārvaldības sistēma – 2. kārta" (PIKTAPS 2)
06.12.2019

Projekts Nr. 2.2.1.1/19/I/002 "Publiskās pārvaldes informācijas un komunikācijas tehnoloģiju arhitektūras pārvaldības sistēma – 2. kārta" turpina Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas projekta Nr. 2.2.1.1/16/I/001 “Publiskās pārvaldes informācijas un komunikāciju tehnoloģiju arhitektūras pārvaldības sistēma” uzsāktās aktivitātes.

 

Projekta mērķis

Projekta virsmērķis ir nodrošināt PIKTAPS 1. kārtas projektā uzsākto ERAF IKT projektu savstarpējo saskaņotību, būtiskāko centralizēto platformu projektējumu īstenošanas autoruzraudzību, veicināt un attīstīt sabiedrības spējas un ieinteresētību efektīvi izmantot radītos IKT risinājumus, pilnveidot Pakalpojumu sniegšanas un pārvaldības platformu (PSPP) un Valsts informācijas resursu, sistēmu un sadarbspējas informācijas sistēmu (VIRSIS), kā arī izstrādāt Atvieglojumu uzskaites un administrēšanas risinājumu, izveidojot iedzīvotājiem, komersantiem un valsts un pašvaldības institūcijām ērtu, viegli saprotamu centralizētu risinājumu valsts un pašvaldību piešķirto atvieglojumu administrēšanai.

 

Projekta galvenās darbības

Projektā tiks īstenotas šādas galvenās darbības:

1.     Projekta vadība, organizējot projekta darbību īstenošanu apstiprinātā budžeta un laika ietvaros un veicinot projekta mērķu un rezultātu sasniegšanu.

2.     IKT arhitektūras pārvaldība, sniedzot VARAM kā valsts IKT pārvaldības organizācijai metodisko, IKT risinājumu un ekspertīzes atbalstu, tajā skaitā - izstrādājot metodiku IKT arhitektūras izmaiņu pārvaldībai un īstenojot integrētu publisko pakalpojumu sniegšanas un gala lietotāju vajadzību monitoringu.

3.     Atvieglojumu vienotās informācijas sistēmas (AVIS) izstrāde, izveidojot platformu, kas nodrošina precīzu atvieglojumu saņēmēju identifikāciju un Atvieglojumu norādījumu izpildi un ieviestu centralizētu Atvieglojumu uzskaites koplietošanas risinājumu piešķirto atvieglojumu administrēšanai.

4.     Centralizēto koplietošanas risinājumu autoruzraudzība, veicot PIKTAPS projektā īstenoto centralizēto koplietošanas risinājumu īstenošanas autoruzraudzību.

5.     Pakalpojumu sniegšanas un pārvaldības platformas (PSPP) un  Valsts informācijas resursu, sistēmu un sadarbspējas informācijas sistēmas (VIRSIS) attīstība, nodrošinot risinājumu attīstību.

6.     Sabiedrības IKT iespēju izmantošanas veicināšana, īstenojot mācību, informatīvos un publicitātes pasākumus.

7.     Projekta publicitāte, īstenojot obligātos publicitātes pasākumus, nodrošinot informatīvā plakāta izvietošanu un informācijas par projektu publicēšanu mājas lapās.

 

Projekta iznākumi:

1.     Pilnveidoti/ izveidoti 12 darbības procesi;

2.     Izveidotas/ ieviestas 2 platformas (Izveidota 1 jauna platforma - Vienotā atvieglojumu informācijas sistēma; Pilnveidota 1 platforma - Pakalpojumu sniegšanas un pārvaldības sistēma);

3.     Izveidota IKT arhitektūras izmaiņu pārvaldības metodika (dokuments) – 1 gab.

4.     Sagatavots un publicēts pētījums (dokuments) Integrēts publisko pakalpojumu sniegšanas un gala lietotāju vajadzību monitorings – 3 gab.

5.     Izveidots risinājumu  programmatūras izstrādes autoruzraudzības ziņojums (dokuments) – 1 gab.

6.     Īstenoti mācību, informatīvie un publicitātes pasākumi – 10 gab.

7.     Īstenota projekta publicitāte (informatīvais plakāts (2 gab.), aktuālā informācija par projekta īstenošanu ievietota www.varam.gov.lv un www.vraa.gov.lv mājas lapās (2 gab.).)

8.     Pilnveidota 1 informācijas sistēma - Valsts informācijas resursu, sistēmu un sadarbspējas informācijas sistēma (VIRSIS).

9.     Izveidots un ieviests 1 e-pakalpojums – „Man pieejamie atvieglojumi un to saņemšanai reģistrētie Identifikācijas līdzekļi".

 

Projekta izmaksas

Projekta kopējais plānotais finansējuma apjoms ir 4 699 376 euro, no kā 3 994 670 euro ir Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums.

 

Projekta ilgums

Projekta īstenošanas laiks ir 36 mēneši sākot no 2019.gada 25.novembra.

 

Sadarbības partneri

Projekta īstenošanā piedalās šādi sadarbības partneri:

1.     Valsts reģionālās attīstības aģentūra,

2.     Daugavpils pilsētas dome,

3.     Rēzeknes pilsētas dome,

4.     Jelgavas pilsētas dome,

5.     Liepājas pilsētas pašvaldība,

6.     Rīgas pilsētas pašvaldība.

 

Kontaktpersona:
Diāna Andžāne

Publisko pakalpojumu departamenta
Projektu vadības nodaļas vadītāja
Tālr.: 67026935
E-pasts: diana.andzane@varam.gov.lv

PIKTAPS 2 un citu projektu detalizētus aprakstus lūdzam skatīt šeit.

Atpakaļ
 
Dabas aizsardzība
E-pārvalde
Fondi un investīcijas
Ilgtspējīga attīstība
Klimata pārmaiņas
Pašvaldības
Publisko pakalpojumu sistēmas pilnveide
Reģionālā attīstība
Teritorijas attīstības plānošana
Ūdeņu pārvaldība
Vides aizsardzība
Zaļais publiskais iepirkums
 
 


 
        
Darba laiks
Pr: 8.30:18.00
Ot - Cet: 8.30:17.00
Pt: 8.30:16:00
VARAM adrese
Peldu iela 25, Rīga, LV-1494, Latvija
Telefons: +371 66016740
Fakss:+371 67820442
E-pasts: pasts@varam.gov.lv
     
Lapa atjaunota
28.01.2020
 Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce obligāta