Par ministriju
Kontakti
Aktualitātes
  Preses relīzes
  Plānotie pasākumi
  Darba piedāvājumi
  Foto galerija
  Video galerija
Nozares politika
Normatīvie akti
Fondi un investīcijas
Valsts galvojums
Publiskais iepirkums
ES informācija
Starptautiskā sadarbība
Publikācijas un pētījumi
Sabiedrības līdzdalība
 
Padoms:
Izvēlies kādu no iesvītrotām kalendāra dienām, lai redzētu šīs dienas pasākumus!
 









 
AktualitātesPreses relīzes
 
 
 
Iesaisties – novērtē atsaucīgus klientu apkalpošanas speciālistus valsts iestādēs!
12.09.2017

izcilu klientu apkalpošanu un balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Laba servisa kustības mērķis ir izcelt labākos no labākajiem, lai viņi iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos!

Valsts kanceleja kampaņu atklās ceturtdien, 14. septembrī, ar īpašu pasākumu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldē, kurā klientu apkalpošanas speciālistu lomā iejutīsies sabiedrībā zināmi cilvēki – sportisti, uzņēmēji, TV un radio personības u.c.

Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis: “Mēs varam lepoties, ka valsts pārvaldē strādā daudz godprātīgu, atsaucīgu un laipnu darbinieku ar izcilām klientu apkalpošanas prasmēm, kuras augsti novērtē arī klienti. Taču kā it visās dzīves jomās – vienmēr var labāk un labāk! Tāpēc esam gatavi mācīties un uzklausīt iedzīvotāju vērtējumu, lai sniegtu kvalitatīvus pakalpojumus un palīdzētu katram klientam atrast situācijai piemērotu risinājumu. Tādēļ laba servisa kustības mērķis ir izcelt pašus labākos valsts pārvaldes darbiniekus, kuri iedvesmo citus un palīdz veidot labāku pārvaldi!”.

Mediju iespējas: pasākums norisināsies ceturtdien, 14. septembrī, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Rīgas 1.nodaļā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā. Sākums plkst.12.00.

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka 2015. gadā, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā. Balsot iespējams, aizpildot anketu tīmekļvietnē mazaksslogs.gov.lv un mobilajā lietotnē “Futbols” no 14. septembra līdz 12. novembrim.

Pērn “Klientu apkalpošanas goda balvu” saņēma Inita Tauriņa, Lauku atbalsta dienesta klientu apkalpošanas speciāliste no Valmieras; Ilona Zorova, Valsts ieņēmumu dienesta galvenā nodokļu inspektore no Jelgavas un Ausma Rava, Sociālās integrācijas valsts aģentūras sociālā pedagoģe no Jūrmalas. Savukārt 2015. gadā goda balvu saņēma Guna Slāģe, Valsts zemes dienesta klientu konsultante no Jelgavas; Lorija Trepcova, Valsts meža dienesta vecākā referente no Balviem; Vanda Bērziņa, Valsts ieņēmumu dienesta galvenā nodokļu inspektore no Rīgas.

Kampaņas video: https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=B2WJ_eSBbwc

Aiva Skvarika
Komunikācijas departamenta konsultante
Tālrunis: 67082922; 29659107
E-pasts: aiva.skvarika@mk.gov.lv

Atpakaļ
 
Dabas aizsardzība
E-pārvalde
Fondi un investīcijas
Ilgtspējīga attīstība
Klimata pārmaiņas
Pašvaldības
Publisko pakalpojumu sistēmas pilnveide
Reģionālā attīstība
Teritorijas attīstības plānošana
Ūdeņu pārvaldība
Vides aizsardzība
Zaļais publiskais iepirkums
 
 




RAIM

 
Padoms:
Balso par vienu no variantiem klikšķinot uz tā, vai skaties aptaujas rezultātus.
        
Darba laiks
Pr - Pt: 8.30:17.00
VARAM adrese:
Peldu iela 25, Rīga, LV-1494, Latvija
Telefons:+371 67026533
Fakss:+371 67820442
E-pasts: pasts@varam.gov.lv
     
Lapa atjaunota:
22.11.2017
 Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce obligāta